Geef uw mening en maak ons wijzer!

De winkeliersvereniging gaat vanaf 1 april een groot bezoekersonderzoek uitvoeren. Door middel van twee enquêtezuilen gaan de ondernemers de komende 6 maanden informatie en meningen verzamelen van bezoekers van winkelcentrum Crimpenhof.

De bezoekersmonitor is gericht op het monitoren en verbeteren van de klantbeleving in
Crimpenhof. Middels enquêtezuilen voorzien van een tablet worden bezoekers uitgenodigd om een aantal korte vragen te beantwoorden.
De vragen worden in deze 6 maanden steeds aangepast en bijgesteld, afhankelijk van de periode, het evenement, de actie of de decoratie. Zodat de winkelbeleving en met name de promotie van het winkelcentrum steeds beter, leuker en mooier wordt. Voordeel van de enquêtezuilen is dat de vragen gesteld worden op het moment van beleving, en niet pas uren of dagen later. Men kan er zelf voor kiezen om deel te nemen, zonder tussenkomst van een enquêteur, hierdoor is het mogelijk om een anoniem en eerlijk antwoord te geven. Juist door het wisselende programma kunnen bezoekers meerdere keren meedoen en hun mening over diverse zaken geven.
Leuk om te vermelden is dat Crimpenhof hier een lokaal Goed Doel aan heeft gekoppeld. Voor iedere ingevulde enquête wordt 50 cent gedoneerd aan het G-team van korfbalvereniging CKV KOAG. Er zijn al meer dan 1000 enquêtes ingevuld! De vragen worden steeds aangepast en verandert, dus we willen je van harte uitnodigen om vaker de enquête in te vullen. Er is al een mooi bedrag bij elkaar gespaard voor het G-Team maar in dit geval; MEER = BETER!